Nasıl Üye Olurum?
Ana sayfanın sağ üst kısmındaki "Üye Ol" ikonuna tıkladıktan sonra gelen "212SHOP'A ÜYE OL" formu doldurarak kolayca üye olabilirsiniz.
Şifremi Unuttum Ne Yapabilirim?
Üye girişi alanında giriş yap butonunun hemen altında ki şifremi unuttum linkine tıklayarak gelen formda mail biliginizi girmeniz gerekmektedir. Daha sonra mail adresinize gönderdiğimiz bağlantıya tıklayarak şifrenizi yenileyebilirsiniz.
Üyelik Bilgilerimi Nasıl Yenileyebilirim?
Sitemizde ki üst bölümde bulunan hesabım iconuna tıklayarak ve daha sonra açılan sayfada hesap bilgilerim kısmında ki formu değiştirio kayıt ederek üyelik bilgilerinizi yenileyebilirsiniz.
Kişisel Bilgilerim Güvende Mi?
Kayıtlı kişisel bilgileriniz herhangi bir şekilde 3. kişi, kurum ya da platformlarla, hiç bir amaçla paylaşılmamaktadır.
Ürünün Kargoya Veriliş Süresi Kaç Gündür?
Siparişlerin hazırlanıp kargoya verilme süresi (aksi belirtilmediği sürece) alışverişin tamamlanması takip eden 3 (ÜÇ) iş günüdür. Bu süreye hafta sonları ve resmi tatil günleri dahil değildir. Siparişiniz kargoya verildiğinde, üyelik hesabınıza kayıtlı telefon numaranıza SMS ile bilgilendirme yapılmaktadır. Ayrıca sipariş takibinizi üyelik hesabınıza girdikten sonra “Hesabım-Siparişlerim” alanında da yapabilirsiniz. Bu ürünlerin teslimat süresi 7 iş günüdür. Kampanya dönemleri ve özel günlerde (Anneler Günü vb.) oluşturulan siparişlerin teslimat süreleri yoğunluğa bağlı olarak değişebilmektedir.
Ödeme Adımı Ne Kadar Güvenli?
Sitemizden yaptığınız alışverişlerde kredi kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılır. Veri tabanımızda kredi kartı bilgilerinizin güvenliğini riske edecek şekilde bir bilgi kesinlikle tutulmaz. Sitemizde güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için dünya çapında kredi kartı güvenliği sağlayan GlobalSign SSL sertifikası kullanılmaktadır.
Ödeme Seçenekleriniz Nelerdir?
Kredi kartınızı, banka kartınızı, BKM Ekspress veya GarantiPay üyeliğinizi kullanarak online mağazamızdan güvenle alışveriş yapabilirsiniz. Bir siparişin ödemesi sadece bir kredi kartı veya bir banka kartı kullanımı ile yapılabilir. Dilerseniz havale ile ödeme yapabilirsiniz, fakat ödeme bankaya bağlı olarak gecikmesi durumunda kargo süreciniz uzayabilir.
Ödeme Adımında Sorun Yaşıyorum
Aşağıdaki sebepler ödeme adımının tamamlanmasına engel olabilir. 1. Kredi/banka kartının online alışverişe kapalı olması. 2. Kredi/banka kartının limitinin yetersiz olması. 3. Yurt dışına ait bir kredi/banka kartı ile işlem denenmesi. 4. Anlık yaşanan teknik sorunlar. 5. Bankada kayıtlı cep telefonun farklı olması nedeni ile 3D sistemine giriş yapılamaması Yukarıda yer alan maddelerin alışverişinizi engellemediğini düşünüyorsanız ve işlem esnasında hata bildirimi alıyorsanız; Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
Siparişin Ne Durumda?
Üyelik hesabınızda "Hesabım-Siparişlerim" adımlarını izleyerek siparişlerin bulunduğu sayfaya ulaşabilirsiniz. Sipariş numaralarının alt kısmında, siparişin oluşturulduğu tarih bilgisi yer almaktadır. Bilgi almak istediğiniz sipariş numaranıza tıklayarak detaylara ulaşabilirsiniz.
Siparişimdeki ürünleri ve miktarlarını değiştirebilir miyim?
" Sepet- Sepete Git" butonunu tıkladıktan sonra açılan sayfada, ürün satırında artı (+), eksi (-) ve çarpı (x) işaretleri bulunmaktadır. Artı işareti ile ürün miktarını arttırabilir, eksi işareti ile azaltabilir, çarpı işareti ile ürünü tamamen sepetinizden çıkarabilirsiniz. Sipariş oluşturulduktan sonra ürün miktarları değiştirilememektedir.
Verdiğim bir siparişte adres / alıcı adını değişikliği yapabilir miyim?
"Siparişin alıcı ve adres bilgileri alışveriş oluşturma aşamasında belirlenmektedir. Sipariş tamamlandıktan sonra adres ya da alıcı değişikliği yapılamamaktadır.
Faturam Gelmedi
" SÜrün faturası, faturanızın oluşturulması ile birlikte 1 iş günü içinde üyelik mail adresinize, e-posta olarak gönderilmektedir. Mail adresinizin önemsiz postalar (junk) klasörünü de kontrol etmelisiniz. Siparişinizi teslim almanıza rağmen fatura, üyelik mail adresinize gelmemiş ise Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz. *E-fatura mükellefi iseniz faturanız, Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından e-posta olarak gönderilmektedir. İlgili fatura üyelik mail adresiniz yerine, e-fatura portalında kayıtlı muhasebe mail adresinize gönderilmektedir. 7 iş günü sonunda faturanız tarafınıza ulaşmaz ise Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz."
Siparişim kaç günde elime ulaşır?
Sipariş kargoya verildikten sonra teslimat süresi Mng Kargo için; (iş günlerinde) İstanbul içi 24-48 saat, İstanbul dışı ise 48-72 saat aralığında değişebilmektedir. Bu süre bulunduğunuz bölge, hava şartları vb. koşullara göre değişebilmektedir.
Kargoya verilen siparişimi nasıl takip edebilirim?
Siparişiniz tarafımızdan kargo firmasına teslim edildikten sonra, SMS ve e-posta yoluyla size kargo takip bilgileriniz iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise HESABIM bölümündeki “SİPARİŞLERİM” sayfanızdan kargo bilgilerinize ulaşabilirsiniz.
Hasarlı ürün gönderilmiş. Ne yapmalıyım?
Teslimat esnasında gönderinizin paketini/ambalajını kontrol etmelisiniz. Kargo kolisinde ya da ambalajında sorun varsa, ürünü teslim almadan iade süreci başlatabilirsiniz.ürünlerde, dış ambalajda sorun yoksa teslimat tutanağını imzalayarak ürünü teslim alınız. Kargo görevlisinin yanında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Siparişteki ürünlerden herhangi birinde hasar ya da deformasyon varsa, işlem yapabilmemiz için mutlaka kargo hasar/durum tespit tutanağı olması gerekmektedir. Üründe herhangi bir hasar ya da deforme olması durumunda kargocı raporu ile birlikte işlem yapılabilecektir. Ürünün dış ambalajında sorun varsa ürünü teslim almayabilir ya da kargo durum tespit tutanağı ile teslim alabilirsiniz.Bu işlemlerin tamamlanması müşterilerimizin sorumluluğundadır.
Siparişim eksik geldi. Ne yapmalıyım?
Siparişleriniz tam olarak paketlenip kargoya teslim edilmektedir. Siparişiniz size teslim edildiğinde mutlaka kargo görevlisinin yanında kargonuzu kontrol etmeli, siparişinizde herhangi bir sorun varsa tutanak tutturmalısınız. Tutanağınız varsa; Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını takip ederek talebinizi iletebilirsiniz.
Siparişimi iptal etmek istiyorum. Ne yapabilirim?
İptal talebinizi ürünün faturası basılmamış ise; üyelik hesabınız üzerinden " Hesabım-Siparişlerim-Aksiyon Seçin-Sipariş İptal/İade-Gönder" adımlarını izleyerek iletebilirsiniz. Faturası basılan ürünlerin iptali gerçekleştirilememektedir. (Ürün faturası basıldığında siparişinizin statüsü "Hazırlanıyor" olarak görülecektir.) Faturası basılan ürünler kargo firmasına teslim edildiğinden dolayı, ürününüzü kargodan teslim almayarak iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Katılım gösterilen kampanya varsa; iptal sonrası kalan tutar kampanya katılım limitini karşılamıyor ise iptal işlemi yapılamaz.
Siparişimi iptal - iade ettim. Kargo ücretimi geri alabilecek miyim?
İade aşamasında kargoyu alıcı karşılamaktadır. Bu nedenle kargo ücreti taqrafınıza yansıtılacaktır.
İade ettiğim ürünün durumunu nasıl öğrenebilirim?
İade gönderinizin takibini, ürün gönderimi sırasında size verilen kargo takip numarası ile yapabilirsiniz. Ürününüz firmamıza ulaştıktan sonra 2 iş günü içinde işlemleri tamamlanmaktadır. Hafta sonları ve resmi tatiller iş günü olarak sayılmamaktadır.
Para iadem ne zaman yapılır?
Ürün iade ya da iptal işlemi onaylandıktan sonrasında ücret iadesi, alışveriş esnasında kullandığınız banka-kredi kartına yapılmaktadır. Ücretin hesabınıza yansıması; kredi kartları için 4, banka kartları için ise 8 iş günüdür. Bu süreler bankanıza göre değişkenlik gösterebilmektedir.
14 günlük iade sürem doldu, ürünümü iade edebilir miyim?
Mesafeli satış sözleşmesine göre; ürün teslim alındıktan sonraki 14 gün içinde cayma hakkı kullanılabilmektedir. 14 günlük cayma hakkı süresini aşan durumlarda işlem yapılamamaktadır.
Kredi kartımdan çekim yapılmış ancak siparişim görünmüyor. Ne yapabilirim?
Kredi kartınızdan çekim yapılmış ancak siparişiniz görülmüyor ise, Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz.
Sipariş numaramı nasıl öğrenebilirim?
Üyelik hesabınızda "Hesabım-Siparişlerim" adımlarını izleyerek siparişlerin bulunduğu sayfaya ulaşabilirsiniz. Sipariş numaralarının alt kısmında, siparişin oluşturulduğu tarih bilgisi yer almaktadır. Bu bilgilere göre istediğiniz siparişinizi kontrol edebilirsiniz.
Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
Üye olmadan sipariş verilebilmektedir. Üye olmadan sipariş vermek istiyorsanız aşağıdaki şekilde alışverişinizi tamamlayabilirsiniz. 1. Sepetinize satın almak istediğiniz ürünleri ekleyiniz. 2. “Sepeti Onayla” butonuna basınız. 3. “Üye Olmadan Devam Et” butonuna basınız. 4. Mail adresinizi yazınız. 5. Teslimat Adresi, Kargo Firması seçimlerini yapınız. 6. Ödemeyi yapacağınız kart bilgilerini girip “Siparişi Tamamla” butonuna basınız. 7. 3D Şifresini girip alışverişinizi tamamlayınız. Sipariş sonrası işlemlerinizi takip edebilmek için sipariş numaranızı saklayınız.
Kargomu şubeden teslim alabilir miyim?
Kargo teslimatları, sipariş esnasında oluşturulan teslimat adreslerine yapılmaktadır. Sipariş güvenliği nedeni ile şubeden teslimat hizmetimiz bulunmamaktadır. Siparişinizi kargodan teslim almak isterseniz kargo şubesi ile iletişime geçebilirsiniz.
Fatura bilgilerinde değişiklik yapabilir miyim?
Sipariş oluşturulduktan sonra fatura bilgilerinde değişiklik yapılamamaktadır. Ürününüzün faturası sisteme yansımamış (üyelik mail adresinize gönderilmemiş) ise sipariş iptal talebinde bulunabilirsiniz. Ürün faturası sisteme yansımış (üyelik mail adresinize gönderilmiş) ise iade talebininizi iletebilirsiniz. İade ya da iptal taleplerinizi ilettikten sonra dilerseniz fatura bilgilerinizi güncelleyerek yeni sipariş verebilirsiniz.
Fatura teslimat adresimi değiştirebilir miyim?
Sipariş oluşturulduktan sonra fatura teslimat adresi bilgilerinde değişiklik yapılamamaktadır. Ürün faturası, sipariş sonrasında üyelik mail adresinize gönderilecektir. Faturanız oluşturulduktan sonra bilgi vermeniz durumunda, farklı bir mail adresine fatura gönderimi yapılabilmektedir. Fiziki olarak fatura gönderimi yapılamamaktadır.
Faturam yanlış geldi. Ne yapmalıyım?
Sipariş verirken fatura bölümüne girdiğiniz bilgilerin dışında, farklı bir fatura tarafınıza gönderilmiş ise Üyelik hesabınız üzerinden Bize Ulaşın-Online Alışveriş adımlarını izleyerek talebinizi iletebilirsiniz. Talebiz incelenerek size bilgi verilecektir. Fatura bilgileri tarafınızca yanlış girilmiş ise düzenleme yapılamamaktadır.
3D Secure sistemi var mı?
Online sitemiz üzerindeki tüm siparişler 3D Güvenlik Sistemiyle verilmektedir.